f

Friday, September 20, 2013

Moebius necklace, first sketch

Here is my interpretation of Moebius necklace (see yesterday's post). It's different, but it's how inspiration works : I see something and then my own ideas are layered with the original model. Inspiration, not copy.
Voici mon interprétation du collier de Moebius (voir le post d'hier). C'est différent, mais c'est comme ça que l'inspiration marche : Je vois quelque chose et ensuite mes propres idées viennent se superposer sur le model original. Inspiration, pas copie.
The strange green leather is genuine ray skin, beads are gemstones, crystal and brass. I don't know yet if I'm going to use the red square beads or not.
L'étrange cuir vert de la peau de raie véritable, les perles sont des pierres semi-précieuse, du cristal et du laiton. Je ne sais pas encore si je vais utiliser les perles rouges carrées ou non.



No comments: