f

Sunday, August 30, 2015

Frightening and touching Art Dolls

I love Art Dolls, some are really originals and beautiful. I have a soft spot for cloth dolls or rag dolls. This is why today I would like to introduce you to Kim Sargent, a very talented dolls maker.  She creates dolls with a very particular vintage style, spooky touching and somehow romantic too.
What Kim Sargent says about herself :
"I am a fabric junky, stubborn, cheeky, fearful of narrow minded people, I have a dirty sense of humor, creative, giving, loves Thai food, still discovering what I want to be when I grow up,
I love making messes and I'm delighted when they turn into something beautiful."



Kim Sargent has an Etsy shop named "SEW ZANY", you are welcome to visit it, to see her beautiful (but frightening!) creations.
VISIT HER SHOP HERE  

J'aime les poupées d'art, certaines sont vraiment originales et belles. J'ai un faible pour les poupées de chiffon. C'est pour cela qu'aujourd'hui j'aimerais vous présenter Kim Sargent , une très talentueuse créatrice de poupée fabricant des poupées avec un style vintage très particulier, touchantes fantasmagoriques et quelque peu romantiques aussi.
Ce que dit Kim Sargent à propos d'elle même :
"Je suis une accro du tissu, têtue, effrontée, effrayée par les gens à l'esprit étroit, j'ai un sal sens de l'humour, créative, genereuse, aimant la cuisine Thai, toujours entrain de découvrir ce que je veux être en grandissant, j'aime faire du désordre et je suis enchantée quand cela se transforme en quelque chose de beau."

Kim Sargent a une boutique Etsy dont le nom est "SEW ZANY", vous êtes les bienvenus pour lui rendre visite et voir ses belles (mais effrayantes!) créations.
VISITER SA BOUTIQUE ICI  

No comments: