f

Wednesday, August 20, 2014

A few words about myself...

I am  a French graphic artist turned jewelry designer. I also create leather purses and accessories. I really dislike mass production items that invade our daily lives. When you have an object in your hands, you always know if it has been made with love or not.
You are very welcome to come to visit my site and discover my creations.
Spirale Rouge
Je suis une infographiste française devenue créatrice de bijoux. Je créé aussi des sacs en cuir et accessoires. Je n'apprécie vraiment pas les objets fait en production de masse qui envahissent notre quotidien. Quand vous avez un objet dans vos mains vous savez toujours si cela a été fait avec amour ou non.
Vous êtes les bienvenus pour venir visiter mon site et découvrir mes créations.
Spirale Rouge

I made this watercolor when I was still working as an illustrator

 
How my inspiration works
One of my creation

No comments: