f

Saturday, September 28, 2013

Rosary Renaissance style

New necklace!
At the moment I am inspired by the Italian Renaissance. I wanted to make something colorful with an air of "joaillerie fine". I won't stop here, I intend to create  other necklaces in the Renaissance style.
(Buy here)
Nouveau collier! 
En ce moment je suis inspirée par le style Renaissance italienne. Je voulais faire quelque chose de coloré avec un air de joaillerie fine. Je ne m'arrêterais pas ici, je compte faire d'autres colliers dans le style Renaissance.
(Acheter ici)
This necklace is made of many different kind of beads : Czech glass beads, Swarovski crystal beads, silver Japanese beads, silver plated beads, brass beads, onyx...
Ce collier est fait de toutes sortes de perles : Perles de verres, cristal Swarovski, perles japonaises argentées, perles plaquées argent, perles de laiston, onyx...



No comments: