f

Sunday, August 11, 2013

My first sale! (two years ago).

It was my first sale on internet, two years ago (three weeks after the opening of my Etsy shop). Shipped to Denmark. Black leather and white leather lining, adorned with crystal rhinestones. It could be worn as a bracelet as well as a necklace.
I don't have many sales because I'm not a business woman but an artisan and I prefer to work slowly, take my time on each object I create. I can spend hours, or even days, until I'm happy with my work.
C'était ma première vente sur internet, il y a deux ans (trois semaines après l'ouverture de ma boutique Etsy). Expédié au Danemark . Cuir noir avec doublure en cuir blanc, orné de strass en cristal. Il pouvait être porté aussi bien en bracelet qu'en ras de cou.
Je n'ai pas beaucoup de ventes parce que je ne suis pas une femme d'affaire mais une créatrice et je préfère travailler lentement, prendre mon temps sur chaque objet que je crée. Je peux passer des heures, ou même des jours jusqu'à ce que je sois contente de mon travail.




No comments: