f

Tuesday, August 13, 2013

Silvery leather bracelet and golden beads

I finished this bracelet today. I spent two days sewing all these metal beads on silvery leather, trying to find the good arrangement (I took my time). I really like to do this kind of work, it's just as beneficial as a good meditation seance!! I know nothing more relaxing than working with my hands. (details and buy here)
J'ai fini celui-ci aujourd'hui. J'ai passé deux jours à coudre toutes ces perles en métal sur du cuir argenté (j'ai pris mon temps), essayant de trouver le bon arrangement. J'aime vraiment faire ce genre de travail, c'est tout aussi bénéfique qu'une bonne séance de méditation!! Je ne connais rien de plus relaxant que de travailler avec mes mains.(détails et achat ici)


All kind of metal beads, sterling and golden sewn on silvery genuine leather.
Toutes sortes de perles de métal, argentées et dorées, cousues sur du cuir argenté.



No comments: