f

Thursday, July 04, 2013

Art and craft supplies. Fournitures pour l'artisanat.

Everything can be used as a source of inspiration. A color on a wall, flowers in the fields, everyday objects. I love beautiful materials, they are the support of my imagination.
Below, some of the treasures I found for my creations. 
Tout peut-être utilisé comme source d'inspiration. Une couleur sur un mur, des fleurs dans les champs, les objets du quotidien. J'aime les belles matières, elles sont le support de mon imagination.
Ci-dessous, quelques un des trésors que j'ai trouvé pour mes créations.
Silk ribbons - Rubans de soie

Glass beads - Perles de verre

Bronze metal -  Métal bronze
Below what I have done with the bronze dragon
Ci-dessous ce que j'ai fait avec le dragon de bronze

Leather bracelet - Bracelet de cuir



No comments: