f

Sunday, August 31, 2014

Wearable art

Before doing jewelry and fashion accessories I was an illustrator and graphic designer. My first passion is painting and drawing. I wanted to create something that combines my creativity and my craftsmanship and this is why I decided to replace canvas and paper by fabric, jeans mostly. I create my own designs and make only one of kind creations.
You can visit my shop HERE
Avant de réaliser des bijoux et accessoires de mode, j'étais illustratrice et infographiste. Ma première passion c'est la peinture et le dessin. Je voulais créer quelque chose qui combine ma créativité et mon savoir-faire et c'est pour cela que j'ai décidé de remplacer la toile et le papier par le tissu, surtout le jean. Je crée mon propre design et ne fait que des pièces uniques.
Vous pouvez visiter ma boutique ICI
Hand painted with professional textile paint
(It leaves the fabric soft and pliable)


Eve, the snake and the apple


my workshop

No comments: